Strict Standards: Non-static method Configure::getInstance() should not be called statically in /var/www/stadionwisly.info/cake/bootstrap.php on line 40 Stadiums Stadion im. Henryka Reymana - Wisła Kraków

ranking polskich stadionów :: Stadion Wisły

fasada
Polskie Stadiony Ranking - Stadion Wisły - fasada pojemność stad.: 33 326
data rozp. budowy: 2004-11
data zak. budowy: 2010-06
perspektywa
koszt inwestycji: 430 mln zł
l.m./krzesełko: 22.6
rzędy krzesełek: 42
wys. obiektu 34.9 m
nachylenie trybun: 20°, 27°, 31°
odl. od boiska: 11.4m, 17m
linki

Ocena:

średnia: 7.41

Opinie:

ras | ocena: 6 | 2010-11-12 23:14:34 Słaby projekt. W projektowaniu i wykonawstwie podobne błędy jak w Poznaniu z tym, że chyba funkcjonalnie będzie gorzej (widoczność).
pablo | ocena: 1 | 2010-10-14 14:50:18 to jest dramat za publiczne pieniądze.wygląda jak bunkier z metalem-dach.z trybunami jak na stadionie lekkoatletycznym.i to wszystko kosztowało pół miliarda zł.litości
DoFana | ocena: 10 | 2010-10-06 18:05:48 okrąglak dodaje temu stadionowi harakteru, trybuny za daleko ??? moze i tak ale na wielu stadionach np San siro trybuny są dalej i asfalt jest tuż za linią koncową a na wiśle jest jeszcze spry pas murawy, a co ci sie nie podoba od srodka ??? tam jest o NIEBO lepiej niz w poznaniu gdzie kazda trybuna jest inna A w Krakowie trybuny od srodka są tak jak w Białymstoku tylko Większe, wizualnie kwestia gustu mam wielu znajomym ktorym podoba sie taka elewacja...a to ze nie podajesz faktów tylko najeżdzasz na stadion pokazuje tylko to ze jestes z jakiegos malenkiego miasteczka w ktorym gra podrzędny klubik ktory nie moze nawet mierzyc sie z Wisłą najlepszym klubem tej dekady! albo nawet jestes kibicem cracovii ktora po tym sezonie spadnie z ligi...
Niko | ocena: 4 | 2010-09-27 03:10:22 Patrząc na ten stadion a raczej na jego wykonanie ciśnie się na usta jedno zdanie "Takie rzeczy to tylko w Polsce". Lista błędów, uchybień, niedociągnięć, braków (niepotrzebne skreślić wedle uznania) jest porażająca. Wymienię może kilka najważniejszych: - odległość od boiska (projektanci chwalą się stadionem w angielskim stylu - o matko i córko który angielski obiekt ma oddalone trybuny od boiska o 17m?!); - wspaniała jakość betonu (Ale jak to pewna Pani powiedziała brutalizm w czystej postaci. Ja się na nurtach w architekturze nie znam wiec zostawię to bez komentarza:D ); - telebimy a raczej ich brak; - niespójność obiektu (wiadomo składak ale bez przesady, na pewno dało się to lepiej rozwiązać) A tak na marginesie to osoby odpowiedzialne za przejedzenie 500mln, a raczej tylko Bóg jeden raczy wiedzieć na ilu się skończy powinny trafić w ręce prokuratury. Stadionowi daje 4/10, pewnie dałbym więcej gdyby nie ta fuszerka związana z budową, w wyniku której obiekt bardzo traci na swej i tak już dyskusyjnej urodzie.
fan | ocena: 1 | 2010-09-03 18:29:46 Stadion fatalny Beznadziejny z zewnątrz jak i w środku. Z zewnątrz wyglada jak jakis bunkier na plaży w Normandii. Niestety w srodku nie jest lepiej. Trybuny za daleko odsunietę od linii boiska, nie pasujace do reszty sektory narożne, fatalny okraglak, który sprawił ,że jest dziura miedzy nim a trybunami. Fosa oraz asfalt miedzy trybunami a linią boiska...itd Takich kwiatków można jeszcze wymienic przynajmniej kilkanaście. Niestety ktoś za to powinien beknąć. Najlepiej wyburzyć i postawić od nowa
Look | ocena: 10 | 2010-08-23 22:46:58 Stadion bardzo funkcjonalny. Zabudowane są wszystkie cztery zaplecza trybun, które można spożytkować pod komercję lub wynajem. Nie jak np na Legii goły i niewykorzystany beton. Kolejny plus to proste trybuny za bramkami, z których lepiej koordynuje się doping najwierniejszych kibiców. Największym plusem jest konstrukcja dachowa, która świetnie będzie oddawała akustykę i bardzo dobrze i GŁOŚNO niesie doping. W przeciwieństwie do tzw stadionów plandekowych, pokrytych brezentem, gdzie cały doping idzie w niebo. Pojemność stadionu idealna. 34 tyś to optymalna liczba miejsc do wykorzystania, nie tylko na mecze piłkarskie. Ideałem byłby też wybudowany parking podziemny. Ale tu tragedii też nie ma, bo miasto będzie budować nieopodal, przy Muzeum Narodowym podziemny parking na ponad 1000 aut, który z powodzeniem będzie służył zarówno Wiśle jak i Cracovii
Prosto z Krakowa | ocena: 8 | 2010-08-23 16:12:40 Stadion Wisły w środku jest okay, fajny angielski klimat. Na zewnątrz zaś wymaga po prostu trochę pracy. Oszlifowanie ścian z zacieków (lub ich pomalowanie i ta wersja z pomalowaniem będzie realizowana) i zadbanie o zieleń i też będzie okay. Sorry, ale krytyka ma charakter często kibicowski, że Wasz gorszy bo Wasz. Stadion zgodnie z faktami większy i lepszy niż na Cracovii (tam 4 różne trybuny, brak składu i ładu), a na Wiśle fajna symetria. Cóż kibice z Poznania czy Warszawy zwyczajnie zazdroszczą i stąd ta ich agresywna i nieracjonalna krytyka. Najlepszy dach w Polsce, super akustyka i mimo małych niedoróbek SUPER STADION. Moja kolejność to: Narodowy w Warszawie, Gdańsk, Wrocław i na 4-tym stadion Wisły w Krakowie. Dalej (L) - (brak elewacji i daszek wiata przystankowa) i Poznań (3 różne trybuny, ogólnie chaotyczny składak). Inne są mniejsze. Zaś stadion w Chorzowie jest poza konkurencją jako obiekt wielofunkcyjny (min. lekkoatletyczny). R22 to typowy angielski stadion i taki będzie miał klimat.
Otto | ocena: 2 | 2010-08-12 10:45:05 Wizyta po drugiej stronie błoń mnie rozczarowała. Zeszpecony Park Jordana, szara i ponuro a to tego jak czytam o odległości trybun od boiska to głowa boli. Archiszopa 2010
sqra | ocena: 4 | 2010-08-11 00:23:17 Raczej słabo... Z tym okrąglakiem wygląda z zewnątrz trochę jak przepompownia ścieków, na budowę której zabrakło kasy... Całe szczęście, że jest pozamykany na rogach, to przynajmniej doping nie będzie tak uciekał.
Wisła | ocena: 4 | 2010-08-10 00:35:30 Każdy ma różny gust jednym się podoba drugim nie.. Mi osobiście nie bardzo no ale cóż przyzwyczaimy się:) Mam tylko wielki żal do władz klubu odnośnie samej promocji stadionu. Wystarczy spojrzeć na strone legii gdzie niemal codziennie były informacje zdjęcia i filmiki z prac na stadionie... U nas żeby się cokolwiek dowiedzieć co się robi na Reymonta 22 trzeba było nieraz tygodniami czekać na jakąć galerię kilkunastu zdjęć. Nie mam również pojęcia jak zorganizowane będzie otwarcie stadionu - kiedy ono nastąpi, jakie będą ceny biletów, co się będzie działo, czy są zaplanowane jakieś atrakcje czy wreszcie z kim będziemy grali pierwszy mecz? W warszawie zorganizowali super imprezę i świetnego rywala u nas nawet nie wiadomo na kiedy będzie gotowy nowy obiekt nie mówiąc już o jego otwarciu.
Dolha | ocena: 10 | 2010-08-02 19:36:27 W końcu w Krakowie będzie można zobaczyć bardzo dobrą piłkę na jeszcze lepszym obiekcie. Pomimo małych niedociągnięć technicznych stadion Wisły jest bardzo zachęcający i przyciągnie wielu kibiców.
swoj | ocena: 9 | 2010-07-25 15:14:28 mówi się za ten stadion jest trochę projektem przestarzały, ze przypomina obiekty budowane 20-30 lat ale mi to się właśnie podoba gdyż wewnątrz jest typowo piłkarski obiekt, duże odległości trybun od boiska nie są jakimś dużym mankamentem, super by było kiedy wszystkie krzesełka na stadionie były by jednakowe, mimo fali krytyki okrąglak bardzo mi się podoba
kibic od lat TS | ocena: 2 | 2010-07-18 12:31:00 Na mecze wisły chodzę od....wlaśnie odkąd pamiętam. Obiektywnie twierdząć, stadion brzydko, przeplacony, czasochłonny aczkolwiek praktyczny. Głowne mankamenty, to zbyt daleka odleglość trybun głownych od murawy.
Raddd | ocena: 5 | 2010-06-21 03:09:34 Wygląda jak nieociosany kloc. Wiadomo jak to jest ze "składakami", ale proszę was stadion jest po prostu brzydki. Plus za stadion w stylu angielskim, ale niestety ciąży na nim piętno nieustannych poprawek i polskiej myśli architektonicznej.
Pantha Rhei | ocena: 10 | 2010-05-13 23:06:08 Stadion od środka całkiem the best ale : 1) kanciasty jest strasznie...nic do tego nie mam ale przestrzeń pomiędzy trybunami i "drzewa" to odstrasza 2)od zewnątrz wygląda jak obiekt z lat 70 w Europie... 3)Pojemność jest dobra , w sam raz. Gdyby nie ten niby "dżihad" ludzie chodzili by w większych ilościach na meczy i 50tys by się przydało ale nie jesteśmy na tyle cywilizowani 3)Cracovia walczy o utrzymanie i będzie miała bardziej estetyczny obiekt od Wisły ;) Ich stadion cieszy oko - nasz nie. Poza tym włożyliśmy dużo więcej pieniędzy ( lepsze zaplecze ) na miarę przyjmowania europejskich drużyn. Thx za przeczytanie ;)
Hel | ocena: 2 | 2010-04-10 12:24:17 niezbyt widzi mi się stadion z zewnątrz- taki kloc. W srodku wygląda to trcohę lepiej. Szkoda, że dachy trybun nie będą ze sobą połączone, to psuje efekt. Poza tym dziura między trybuną a okrąglakiem będzie brzydka. Do tego oświetlenie zamiast w dachu, będzie umieszczone na jakiś słupkach na dachu.
ksc | ocena: 2 | 2010-04-05 14:52:54 na poczatku pojemnosc robila wrazenie, teraz jak patrze i widze wszystko to nic tylko sie smiac jak wam sie palilo zawsze do nowego stadionu, teraz za pospiech placicie , ostatnio sie przeszlem zobaczyc, konstrukcje olbrzymie ale samii wiecie dobrze ze tragedia ;)
Juri | ocena: 8 | 2010-03-22 12:18:46 Owszem błędów było sporo, ale trudno się dziwić, kiedy stadion budowany jest od lat i nigdy nie wiadomo było, jaki będzie końcowy efekt i na co wystarczy środków. Skoro trybuny A i B zostały zburzone to nie można się dziwić, że są generowane koszty, ale projekt był dostosowywany zawsze do realiów finansowych i nie była to wina projektanta. Jasne, że łatwiej wybudować coś od nowa burząc wszystko, ale tutaj tak się nie udało zrobić. Mam szczerą nadzieję, że projektant znając polskie realia zdecydował się na budowę takiego obiektu a nie nowoczesnej ? opony ?ze względów czysto ekonomicznych. Nie potrafię sobie wyobrazić, że polskie kluby stać będzie na utrzymanie obiektów na przestrzeni lat choćby w średnim standardzie. Obawiam się ze ? opona? będzie piękna, ale tylko przez dwa lata poczym zacznie zmieniać kolor na brunatno zielony a nikogo nie będzie stać na doprowadzenie do stanu pierwotnego, a z pewnością nie klub ? gdzie wysokość budżetu uzależniona jest min od klasy rozgrywek. Tutaj łatwo sobie wyobrazić pusty podupadający stadion ? Ortodoksów? grających w 2 lidze, gdzie rośnie tylko zaplecze sklepowe i parkingi. Stadion ?market, a znając podejście właścicieli do tego klubu to tak właśnie będzie. Wbrew wszystkiemu, co się pisze wydaje mi się, że przy stadionie Wisły w końcu ruszono głową i buduje się coś na miarę możliwości klubu i miasta. Brawo.
Winiak | ocena: 10 | 2010-03-21 13:57:16 Moi zdaniem stadion Wisly nie bd najpiękniejszy ale na początek wystraczy :) mogli oczywiscie zrobic stadion na 50 tys miejsc... ale po co jak no niestety nie wierze ze co 2 tygodnie byłby komplet widzów... bo liga jest daleko w lesie ... bo jak widze ze we słoszech moja problemy z zapełnieniem to nie wiem co bd na lechu , na śląsku i w lechi :P Wiśle i legi bd łatwiej zapełnic stadion !
Chicago TSW | ocena: 1 | 2010-03-12 17:44:20 Wisełko coś ty zrobiła żeby Pasiaste damy miały ładniejszy skandal
Znawca | ocena: 1 | 2010-03-11 14:06:01 Widoczna słabość tego stadionu to konsekwencja prac trwających latami. Skandalicznie wysokie środki przeznaczone na jego budowę wpływają zdecydowanie negatywnie na jego ogólną ocenę
KOwal | ocena: 10 | 2010-03-10 23:46:40 Napewno nie jest to najpiękniejszy stadion do czego przyczyniły się ciągłe zmiany w projekcie, ale z drugiej strony jest orginalny i zdecydowanie drugiego takiego nie będzie. Martwić może ciągły wzrost kosztów budowy dochodzący 500 mln pln. Daję 10 bo i tak będzie jeden z najlepszych stadionów w Polsce.
Lwowiak | ocena: 1 | 2010-03-04 21:45:53 Stadion wyjątkowo brzydki. Składak to delikatne określenie tego, w co zainwestowano prawie 500 mln PLN a wygląda jak by robiono go w czynie społecznym. To smutne i przytłaczające dla fanów Wisły, tym bardziej wobec architektonicznej perełki, która będzie błyszczeć po drugiej stronie Błoń w objęciach lokalnego rywala.
Łukasz | ocena: 1 | 2010-03-03 11:51:19 Te 3 miejsce to zakłamywanie prawdy i po prostu sympatia do naszego klubu. Stadion jest brzydki i to największy składak w Polsce.
chwwd | ocena: 10 | 2010-02-17 19:06:32 Do wszystkich kibiców ponoć Wisełki którzy tak narzekają na nową świątynie. Z p..ty was uwalam frajerzy. Może wam jeszcze leżaki przynieść i szkła kontaktowe żebyście lepiej widzieli dziadki co?! Wstyd prostaki. I jak się coś nie podoba to wyp.....ać na drugą stronę błoń, już tam poszło trochę frajerów takich jak wy. I tyle w temacie.
armia bialej gwiazdy | ocena: 10 | 2010-02-05 16:26:36 Wiekszosc ludzi pisze wiele a malo mysli. Powiedzmy ze mielibysmy projekt podobny do np. Emirates stadium w londynie. I co z tego? Wszystkie kluby upodabniaja sie do tego samego projektu to projekt bryly wlasnie takiej jak Baltic arena. Bez obrazy are baltic arena bedzie najlepszym oraz najladniejszym stadionem na wielkie wydarzenia pilkarskie ciekawe czy beda takie w polskiej ekstraklasie, zobaczymy. No ale my Wislacy mamy najbardziej orginalny oraz najbardziej inny stadion niz cala Europa. Za to trzeba dac architektowi plus, chociaz wiele jest popelnionych bykow to za 2 lata juz nikt nie bedzie o tym myslal. Stadion im. Henryka Reymana jest nasza swiatynia, twierdza na ktorej juz polegla WIELKA barcelona. No i znowu wszystkie polskie druzyny beda ze strachu w portki popuszczac juz w autokarze przed meczem. Wisla zrobi z tego stadionu wielki stadion i gwarancja ze wszyscy beda szczesliwi z niego i go zapelnia !!!!
D rob C | ocena: 10 | 2010-01-30 10:57:48 Po pierwsze, ten stadion bedzie o wiele, WIEEEELE lepszy niz cokolwiek innego w promieniu stu kilometrow, i bedzie niporownywalnie lepszy niz kurnik na ktorym Wisla grala do tej pory, pal 6 projekt i opoznienia....ale.... jezeli przyjdzie komos siedziec w naroznikach to nic nie zobaczy bo "lapacze" ktorych wedlug wizualizacji nie beda rozbierac, so tak fortunnie usytuowany ze zaslonia wszystko. To jest spore Faux pas. Trybuny od boiska niby daleko, ale nie dalej niz przed rozbudawa, w nawiasie mowiac zawsze byly daleko, a beda bardziej strome, wiec w sumie jest to plus. Zaplecze bardzo dobre....jesli zostanie wykorzystane. Sylwetka, niespojna z zewnatrz ale stadiony zwiedza sie raczej od wewnatrz a tam akurat bedzie raczej dobrze. Ten stadion nie bedzie piekny, nie zostanie atrakcja turystyczna, ale bedzie spelnial swoja funkcje wysmienicie, i nie zdziwilbym sie gdyby kibice Wisly go naprawde, po paru latach, pokochali. Objektywnie zasluguje na 7 ale max ze wzgledu na milosc do Wiselki, to wszystko, pozdrawiam
Jaro | ocena: 10 | 2010-01-25 14:52:21 Stadion Wisły był budowany prawie jako pierwszy i jego budowa odbywała sie w etapach wiec nie możecie mówić ze nie jest dopracowany bo ciężko go było przerobić jak dla mnie stadion jest Piękny bryła stadiony mi sie podoba a poza tym klasa elite niewiele stadionów w Polsce niewiele bedzie takich stadionów
welpan | ocena: 8 | 2010-01-22 13:54:56 Bardzo nie lubie tego klubu, ale mimo wszystko stadion mi się podoba. Tak jak w przypadku stadionu Pasów i Legii, uwielbiam minimalizm i estetyczne kańciaki. Nie lubie za to bezpłciowych oponek. Projekt Obtułowicza jest mocno niedopracowany, ale wg mnie przyjemny dla oka.
Mark | ocena: 3 | 2010-01-22 12:35:15 Ten projekt stadionu w dużym stopniu przyczynił się że euro nie jest organizowane w Krakowie kto do tego dopuścił żeby wybudować taki stadion jakich się już nie buduje
Matys | ocena: 4 | 2010-01-21 08:32:54 Stadion mi się nie podoba, jest po prostu brzydki (z zewnątrz) plus za pojemność, bardzo duży minus odległość od trybun oraz mało strome trybuny
Dos Santos | ocena: 3 | 2010-01-20 21:02:13 Archi-szopa 2010 o ile skończą go w tym roku. Ten stadion to porażka pod każdym względem.
EryyK | ocena: 3 | 2010-01-18 13:58:46 To co powstaje i jak powstaje przy Reymonta to skandal! Osoby za to odpowiedzialne powinny skończyć w kryminale. Stadion jest paskudny. Odległość 16 metrów od linii boiska to kpina! Przecież to stadion budowany w XXI wieku i za wielkie pieniądze! Rozumiem jeszcze jakby była bieżnia. Trybuny za bramkami i te wzdłuż boiska fatalnie połączone. Wygląd zewnętrzny fatalny. Jedyny plus: stadion jest nasz. Oby bo wszystkiego można się spodziewać.
Rapi | ocena: 6 | 2010-01-18 13:52:16 niestety nie bedzie to ładny stadion, ale za to bedzie zadaszony i na wiecej niz 20tys kibicow
Mati | ocena: 7 | 2010-01-18 11:50:55 Plusy: jednopoziomowe trybuny za bramkami, dość strome trybuny, monumentalny wygląd. Minusy: Trybuny daleko od boiska, niespójna bryła, nieszczęsny okrąglak z tarasem zasłaniającym widok, fatalnie wyglądające maszty oświetleniowe na dachu... Ocena trochę na wyrost, ze względu na miłość do Wisły :)
sernick | ocena: 9 | 2010-01-17 11:22:06 stadion typowo piłkarski, takie lubię - 9/10, ze względu na kilka niedociągnięć w projekcie
kamil | ocena: 10 | 2010-01-16 23:31:05 stadion świetnie zaprojektowany komponuje sie w otoczenie zbudowan w stylu angielskim super
Lego | ocena: 9 | 2010-01-14 15:32:03 Jedyny rozsądny stadion jeżeli chodzi o utrzymanie. Po co budować molochy które będą świecić pustkami po euro - brzydko by to wyglądało na meczach ligowych. Jedynym zastrzeżeniem są te wszystkie niedociągnięcia przy projektowaniu. Ale i tak przynajmniej w Krakowie nie będzie szpecić olbrzymia pusta opona (w porównaniu do Warszawy i Gdańska)
moja opinia | ocena: 5 | 2010-01-13 14:22:58 Tak, poważnym mankamentem tego stadionu jest ta odległość dwóch głównych trybun od boiska i również trzeba przyznać, że za taką cenę można by było coś większego zbudować i bez tego typu błędów
Romqn | ocena: 7 | 2010-01-13 13:42:57 Zgadzam sie mogl byc lepszy.Ale to wina krakowa urzednikow. Mogl byc piekny obiekt na 40 tys za te pieniadze.Miuns zbyt daleko murawa od trybun.17m i 11 to zbyt duzo.Mozna bylo zrobic przynajmniej 6 i 8 bylo by idealne
pokaż pozostałe opinie:
anre | ocena: 1 | 2010-11-17 12:49:34 stawiam banie za kompletny brak wyobraźni przy realizacji całkiem dobrego (pare lat wsetcz) projektu
Marek | ocena: 1 | 2010-11-16 12:04:33 kto pozwolił i zaakceptował ten projekt to skandal za takie pieniądze
ghgf | ocena: 1 | 2010-11-15 17:34:20 nie ladny
mlodz wislak | ocena: 9 | 2010-11-12 14:25:22 mimo malych niedocigniec wszystko OK
adi | ocena: 10 | 2010-11-05 22:05:05 bardzo piękny stadion,duma Krakowa:)
Kelo | ocena: 9 | 2010-11-02 20:23:58 w środku nieźle
Dominik | ocena: 10 | 2010-10-29 17:37:47 Stadion super i trzeba się do tego dostosować bo inej obcji narażie niema i wnajbliszym czasie nie będzie.Zajmimy się teraz budową hali sportowo-widowiskowej .
eden | ocena: 10 | 2010-10-26 17:43:16 Ten stadion w rzeczywistosci jest SUPER. Ładnie oswietlony i tylko ta odleglosc od trybun to maly minus.
ertyu | ocena: 1 | 2010-10-13 18:34:05 katastrofa ten stadion
Marciniak | ocena: 10 | 2010-10-11 21:03:42 Jak dla mnie OK, zawsze przecież mogło być gorzej
obserwatoe | ocena: 1 | 2010-10-09 11:02:01 Drogiiiiiii i architektonicznie brzydki
Filip | ocena: 1 | 2010-10-03 00:56:11 Najbardziej toporny stadion jaki widzialem. Fuuu
łUKASZ | ocena: 10 | 2010-09-26 14:33:56 NAJLEPSZY ZE WSZYSTKICH
jedi | ocena: 1 | 2010-09-24 18:17:44 okropny. Kojarzy mi sie z kratownica i gołębiami. Bylo by mi wstyd przychodzic na takiego dziwolonga
piotr | ocena: 10 | 2010-09-22 19:19:40 super stadion
DamioX | ocena: 10 | 2010-09-17 16:46:53 F.A.J.N.E Z.B.Y.T
Danzel | ocena: 10 | 2010-09-17 09:22:34 super stadion!
kolo339 | ocena: 10 | 2010-09-12 16:07:03 Mnie sie stadion Wisły bardzo podoba, szczegłólnie wschodnia trybuna.
tsw | ocena: 10 | 2010-09-08 20:11:27 Wisełka jak zwykle cuudowna
TSW | ocena: 10 | 2010-09-08 19:54:57 Bez wątpienia najlepszy polski stadion.
italo | ocena: 10 | 2010-09-07 19:18:47 jest ok
aza | ocena: 1 | 2010-09-07 08:52:27 Jakby ktoś zlozyl ze soba cztery rozne trybuny he beznadzieja z zewnatrz gmach z czasow PRL
super wisła | ocena: 10 | 2010-09-06 18:16:58 piekny stadion taki trochę mix maracany i stadionu concordii knurów.dobrze że trybuny nie są zaraz koło boiska,tylko jakieś 50 metrów dalej.zawsze można bieżnie wybudować.z zewnątrz wygląda trochę jak galeria krakowska.naprawdę bardzo fajny.abg
QBA | ocena: 10 | 2010-09-05 01:02:56 Piękny
TomTomi | ocena: 10 | 2010-09-02 20:11:45 BO jest symetryczny nie tak jak w poznaniu, bo jest w KRAKOWIE, bo jest upragniony, bo jest NASZ!!!! i tyle;p
Robi | ocena: 10 | 2010-08-31 18:45:38 dla mnie stadion Wisły jest najładniejszy w Polsce!
Opinia | ocena: 10 | 2010-08-30 20:56:01 stadion typowo piłkarski mi się bardzo podoba daję ( 10 ) mimo , że jest niedopracowany
Veitar | ocena: 9 | 2010-08-26 22:49:24 Stadion bardzo mi sie podoba, chociaż warto zauważyć że boryka się z wieloma niedoróbkami itp. Nie da się ukryć jednak że kiedy już się zapełni będzie tam prawdziwy kocioł ;)
kauczuk | ocena: 9 | 2010-08-26 17:50:35 Podoba mi się ,że jest inny niż te powstające kolosy ma ciekawą architekturę typowo piłkarską
tmi | ocena: 10 | 2010-08-26 12:56:32 Jak dla mnie to świetny stadion, jak każdy ma on swoje zalety jak i wady
huttry | ocena: 4 | 2010-08-25 19:34:34 ujdzie
Miquel | ocena: 10 | 2010-08-24 18:52:23 jest ok
kriss | ocena: 1 | 2010-08-17 21:03:38 heh - tak jak i lecha tak i ta 'samowola' budowlana powinna zostac zdelegalizowana a architekt odprawiony z zakazem wykonywania zawodu i jakas mega kara/odszkodowaniem za to ze bedziemy zmuszeni podziwiac ta 'radosna' tworczosc przez nastepne x lat. ps. jak mozna wpasc na pomysl z fosa albo dachem bez oswietlenia (jakies slupki jako substytut na nim) + 'okraglak' wykrojic :(
tsw | ocena: 9 | 2010-08-17 19:08:14 Stadion typowo piłkarski - nie jakiś balon lub architektoniczny eksperyment - jedyny mankament to odległośc od boiska . pozdro :)
Barman | ocena: 9 | 2010-08-16 09:30:18 Niepowtarzalny
shak | ocena: 9 | 2010-08-15 22:49:08 jest the best
irl | ocena: 10 | 2010-08-11 15:40:46 bardzo pozytywny skladak wstylu angielskim, elewacja i bardzo duza powierzchnia komercyjna - duzy + !
Rezus | ocena: 10 | 2010-08-11 15:15:16 Jeden jedyny taki na świecie !!! Mimo niedoróbek mimo niechęci i złośliwości ze strony władzy,będzie naszą twierdzą!
DOU | ocena: 10 | 2010-08-08 14:33:03 STADION KTÓRY BĘDZIE PRZYNOSIŁ PROFITY CZEGO NIE MOŻNA POWIEDZIEC O WIELU OBIEKTACH NA EURO.
haczyk | ocena: 10 | 2010-08-08 12:02:38 BYlem na tym stadionie cale zeszle 2 tyg.obeszlem wszystko dokladnie jest naprawde ekstra
elo | ocena: 10 | 2010-08-04 01:20:43 Najładniejszy stadion w polsce!!!
daniel | ocena: 10 | 2010-08-03 13:28:17 bo tak:P
Miechów | ocena: 10 | 2010-08-03 11:44:40 ten stadion może nie jest idealny ale atmosfera na nim będzie najlepsza w kraju!
WislaPany | ocena: 10 | 2010-08-02 13:46:49 Stadion mógł byc lepszy ale taki tez moze byc 33 tysiace to lepsze niz 22 :)
krk | ocena: 8 | 2010-07-28 18:37:19 szału nie ma ale wygląda coraz lepiej, byle tak dalej i do tego nieco szybciej bo czekamy i czekamy
piotrrr | ocena: 10 | 2010-07-27 13:41:50 stadion piękny, choć moglo by nie byc okraglaka jak oddany zostanie do uzytku to dobiero bedzie efekt
Skan | ocena: 2 | 2010-07-27 01:02:17 Wyjątkowo brzydki. Wygląda jakby każdą trybunę projektował kto inny. Ale lepszy rydz niż nic :)
lok | ocena: 10 | 2010-07-20 16:41:34 jest super
Cris | ocena: 10 | 2010-07-18 17:54:22 To będzie piękny stadion
Olo | ocena: 1 | 2010-07-16 22:35:36 Myślałem że ten asfalt to tylko wroga propaganda , a tu jednak , co za porażka !!! .
Teddy | ocena: 1 | 2010-07-15 16:28:46 Niestety dramat z tym stadionem. Tam mało co pasuje do czego. A szkoda... :/
Harry Potter | ocena: 6 | 2010-07-13 22:00:52 Składak, dalekie odległości trybun od boiska, brzydki z zewenątrz.
Tomek | ocena: 10 | 2010-07-11 14:09:49 oceniajmy dopiero podczas meczu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pietro | ocena: 1 | 2010-07-08 10:13:26 zenada !!!!!!
michael16 | ocena: 10 | 2010-07-07 14:04:29 stadion jest poprostu świetny juz nie moge sie doczekac pierwszego meczu xD
Huares | ocena: 10 | 2010-07-05 17:15:02 Mi stadion bardzo się podoba. Muszę pójść kiedyś na mecz.
Mariusz | ocena: 10 | 2010-07-04 09:42:35 jest piękny;]
wacław | ocena: 8 | 2010-07-02 15:30:43 ładna kolorystyka , zaplecze solidne -1 za odległość od murawy -1 za małe niedociągnięcia projektowe
michał | ocena: 10 | 2010-07-01 20:56:33 ;d
shagi nh | ocena: 10 | 2010-07-01 09:32:12 wrescie wisla bedzie miala stadion na miare stadionow europejskich mam teraz dopiero cala polska zobaczy jak sie dopinguje wlasnemu klubowi super stadion podoba mi sie najbardziej z polskich stadionow!
bartas | ocena: 10 | 2010-06-27 18:56:34 Mi się podoba :) Ale jedną rzecz bym zmienił, chodzi o pojemność. Stadion w Krakowie powinien mieć ok 45 tys. pojemności.
Cortez | ocena: 1 | 2010-06-22 14:50:41 Ten stadion jest nowoczesny, a raczej byl sześć lat temu. Każda trybuna inna, szkoda.
Duplo | ocena: 1 | 2010-06-22 09:01:18 Stadion budowany przez 6 lat nie należy do nowoczesnych. Jest jakiś konkretny termin ukończenia prac?
Fajtmen | ocena: 10 | 2010-06-19 09:38:01 nie wiem co wy chcecie od tego staionu...
Fajtmen | ocena: 10 | 2010-06-16 17:00:02 czemu stadion parchów jest lepszy od naszego??... 10!
dywizjonu 303 | ocena: 10 | 2010-06-13 22:03:55 ale bedzie jazda
Michał | ocena: 10 | 2010-06-04 10:02:19 jestem wiślakiem i kocham wisłe.
megamuzg12 | ocena: 10 | 2010-06-04 08:04:05 mogli by jeszcze powiększyc te dwie trybu i by byl na 60 tys
koli | ocena: 10 | 2010-05-31 14:06:01 zajebisty jest
wiślak | ocena: 10 | 2010-05-29 17:42:11 jest zajebisty
bolek | ocena: 10 | 2010-05-29 17:15:30 a mnie nie zalezy... moze i nie jest najpiekniejszy, alemnie wystarczy, zeby wisla dobrze grala
Jonasz | ocena: 10 | 2010-05-26 17:32:24 Żaden stadion nie będzie nowoczesnością zaplecza dorównywać wiślackiemu.
Olo | ocena: 1 | 2010-05-18 18:32:54 Skansen ! . Takie coś na wyspach było już 30 lat temu .
Anonim | ocena: 10 | 2010-05-12 17:09:23 Stadion bedzie super.
Filip | ocena: 1 | 2010-05-05 19:09:48 Tan stadion jest po prostu brzydki!! To jak się prezentuje (szczególnie z zewnątrz) to jest naprawdę ewenement...
megamzg12 | ocena: 10 | 2010-04-30 08:01:16 stadion jest bardzo ładny ale gdyby jeszcze dobudowali do pozostalych tryb krzesełka to by był na ponad 60 tys
Sopel | ocena: 10 | 2010-04-29 15:28:07 angielski styl
jerry00768FCB | ocena: 9 | 2010-04-28 11:35:13 JEST THE BEST
Fajtmen | ocena: 10 | 2010-04-26 16:53:20 spójrzcie na swoje domy a potem mowcie czy to ch***wy kloc
Fajtmen | ocena: 10 | 2010-04-23 22:06:58 mnie sie podoba... jak wam przeszkadzaja odleglosci od boiska to na północną/południową sie wybierzcie
hahyt | ocena: 10 | 2010-04-11 14:05:47 ksc przeszlem hahaha co za wiocha [...] wasz kurnik na 15 tys to dopiero gigantyczne osiagniecie a wracajac do tematu specjalisci od architektury ktorym nie podoba sie stadion jak mozecie oceniac cos co nie jest jeszcze ukonczone i nie oddaje swojego wygladu ani charakteru wypowiedz w stylu trybuny za daleko od morawy miala by tylko sens wtedy gdy wypowiadajacy sie siedzialby na trybunie i ogladal z niej mecz a wiec zamknac [...] krytycy zza monitorow
Piotr | ocena: 1 | 2010-04-01 23:19:14 Stadion jakich sie juz nie buduje beznadzieja
ronin | ocena: 10 | 2010-04-01 23:00:16 mysle ,ze nie jest tak zle jak go wszyscy maluja,typowo angielski,mysle ze spelni zadanie na 100
Kurdwanów Nowy | ocena: 1 | 2010-04-01 08:41:17 byłem w środku i oceniam go bardzo pozytywnie, nawet nawet. Tylko z zewnątrz... tragedia... wygląda jak jakaś fabryka... huta czy cos pod ten deseń
lukasz106 | ocena: 10 | 2010-04-01 08:20:55 ten stadion bedzie piekny
Kurul | ocena: 10 | 2010-03-31 16:00:50 Stadion Wisły przypomina te z najwyzszej pułki np. ligi Angielskiej
onsp | ocena: 1 | 2010-03-26 12:45:48 zkladanka nie ladny stadion
wlodek | ocena: 10 | 2010-03-20 12:16:46 Ocena bardziej ja wnętrze niż wygląd zewnętrzny. Liczy się przede wszystkim duża pojemność i krzesełka w barwach klubowych. Pomijam wygląd zewnętrzny który przypomina nieco krakowski kombinat zresztą na ten temat i tak zostało dużo powiedziane...
super | ocena: 10 | 2010-03-19 15:33:10 angielski styl super !!!
ABG | ocena: 10 | 2010-03-19 07:53:01 będzie kocioł !!!!
Marek | ocena: 6 | 2010-03-17 19:12:02 Po pierwsze super strona! Po drugie jesteście niekonsekwentni w podawaniu informacji o stadionach. Jak podajecie odległość od boiska, to najpierw podajecie odległość od linii bocznych, a potem odległość za bramkami, ale dla stadionu Wisły te odległości są podane w odwrotnej kolejności? Ponadto np. dla stadionu Legii podaliście odległość boiska od pierwszego rzędu krzesełek, a nie od trybun, tak jak dla pozostałych stadionów. Różnica jest bo odległość Trybun od boiska wynosi odpowiednio 8 i 10 m, a nie 8.5 i 10.7. Po trzecie jeśli chodzi o stadion Wisły to niestety ma on sporo wad (odległość trybun od boiska, sposób mocowania oświetlenia, okrąglak, elewacja, cena ) Dlatego uważam, że zasługuje na 6/10. Ale to tylko moje zdanie ;)

odległości podawane są od najmniejszej do największej wartości.

źródło: http://www.budowastadionu.pl/wiadomosc,33160_Czego_jeszcze_nie_wiesz_o_nowym_stadionie_Legii.html

ds legnica | ocena: 6 | 2010-03-17 19:10:16 hmm niby najlepszy w polsce zespol, niby mistrz polski a stadion...hmmm...trybuny nie pasuja do siebie,daleka odleglosc trybun od boiska,kolor krzeselek zapowiada sie niefajnie...jak dla mnie telebim w dobrym bo w nietypowym miejscu, zamiast za bramkami, ocena.6...
Danis1987 | ocena: 10 | 2010-03-16 22:20:50 Powiem tak , jestem szczęśliwy z tego że będziemy mieć duży ,funkcjonalny stadion ,pojemność mimo negatywnych opinii niektórych że mało jest dla mnie wystarczająca .Niestety prawda jest taka że ten stadion nie rzuca na kolana ,zwłaszcza zewnątrz ..
hsp | ocena: 3 | 2010-03-15 11:07:14 słaby ten projekt
Pshemko | ocena: 10 | 2010-03-12 17:25:51 Jest to stadion mojej ukochanej drużyny i mojego kochanego miasta jakiem jest Kraków. Stadion nie jest perło ale jest super.
orad | ocena: 10 | 2010-03-10 19:49:58 Zgadzam sie z "chwwd" A co do wygladu to wnetrze jest najwazniejsze a jak dla mnie jst rewelacyjne!
Simon | ocena: 4 | 2010-03-09 18:13:11 Niestety, architektura tego stadionu to chyba najsłabszy punkt
jaz | ocena: 1 | 2010-03-08 21:44:11 nie ladny skladanka
JARO TSW | ocena: 10 | 2010-03-06 19:34:13 Ja nie zgadzam się z nie którymi wypowiedziami. I co z tego ze od 2 trybun są oddalone od murawy o 17 ,11m po obniżeniu murawy o 80cm nie bezie tego widać wiec co panikujecie ludzie. POCZEKAJMY NA KOŃCOWY EFEKT I WTEDY OCENIAJMY. DLA MNIE SUPER !!!!!!!!!!!
blizna | ocena: 1 | 2010-03-03 20:23:06 Anglia lata 70
Wiślak | ocena: 10 | 2010-03-03 07:59:42 co tu duzo mówić ten stadion jest zajbisty!!!
reles | ocena: 2 | 2010-03-01 18:39:19 za dosza odleglosc trybun na bokach i nie ladna evelacja
R22 | ocena: 10 | 2010-02-28 15:45:16 To będzie naprawdę fajny stadion
Matiasnh | ocena: 10 | 2010-02-27 15:00:04 Zajebisty stadion bedzie :) napewno lepszy niż Korony Kielce :D
Remik | ocena: 1 | 2010-02-26 17:09:57 Tragedia to co budują na Rejmonta SKANDAL
Cool | ocena: 1 | 2010-02-26 11:31:23 Nie jest ładny ten stadion ładniejsze się budują w Gdańsku Warszawie i Poznaniu Wrocław też ładniejszy
BlackStone | ocena: 10 | 2010-02-25 12:51:21 Duży i ładny
AntyMajchrowski | ocena: 10 | 2010-02-24 13:59:19 Czy z twoja pomaca czy bez i tak bedzie.
chwwd | ocena: 10 | 2010-02-24 13:22:16 "Marx" cofasz to ty się, ale w rozwoju i daruj sobie ten bełkot.
Marx | ocena: 1 | 2010-02-23 18:34:53 Ten projekt jest z lat 60 ludzie w którym my kierunku idziemy cofamy się oj cofamy
nox | ocena: 10 | 2010-02-22 20:23:20 Prawdziwy orginal
Jaro TS | ocena: 10 | 2010-02-22 18:58:24 Stadion jest dobrze wykombinowany chodź na razie tego nie widać po obniżeniu murawy będzie wypasik i niech mi ktoś powie ze po drugiej błon jest lepszy stadion to go wyśmieje.......hhahahhahahah 10 oczywiscie
WiSelKaKraKoW | ocena: 10 | 2010-02-22 14:57:02 Zaczyna to wygladac
WiślaKzR22 | ocena: 10 | 2010-02-20 17:10:37 To bedzie piekna twierdza
WiernYzR22 | ocena: 10 | 2010-02-19 20:23:04 Widze że nie tylko kibice Wisełki zaglądają na tą strone (sracovi napinacz)
adi | ocena: 10 | 2010-02-16 20:19:51 bardzo lubie stadiony a najbardziej podoba mi sie stadion wisły
muhabbed | ocena: 10 | 2010-02-15 13:51:20 jest jedynym stadionem w Polsce w stylu angielskim
Seba | ocena: 1 | 2010-02-12 18:08:40 Nie podoba mi się ten stadion ale zato dobra drużyna będzie grała coś za coś
Rafal | ocena: 10 | 2010-02-12 10:48:45 Nie ważna czy piekny czy brzydki ważne że NASZ!!!
lukasz82 | ocena: 10 | 2010-02-11 20:46:29 arena krakowa
sławek | ocena: 10 | 2010-02-11 20:24:31 mój stadion , moja świątynia , mój drugi dom
wroc | ocena: 7 | 2010-02-11 19:15:10 Wasz oceniam na7 a prawda jest taka nr1 gdańsk nr2 narodowy nr3 poznań nr4 wrocław nr wisła jeżeli chodzi o duże obiekty.
Ewk | ocena: 1 | 2010-02-11 14:25:48 Może i Cracovi wygląda jak dworzec PKS ale wasz z zewnątrz wygląda jak biórowiec Mostostalu
Luke | ocena: 3 | 2010-02-10 00:37:12 Nie komponuje się z otoczeniem
jerzy54 | ocena: 3 | 2010-02-09 22:06:03 przyblżyć trybuny do boiska- obniżyć poziom płyty nawet o 2-3 metry
nicco | ocena: 1 | 2010-02-09 11:58:26 niestety,takie stadiony budowali w angli w latach 70tych,mogli sie bardziej postarac.
graba1906 | ocena: 10 | 2010-02-06 17:57:24 jest mój- Wiślacki. I wszystko w tym temacie. R22!!!!
rocky | ocena: 10 | 2010-02-06 15:25:40 najlepszy stadion
roman | ocena: 10 | 2010-02-06 13:30:48 wazne zeby były cały czas pełne trybuny
Abstrakcja | ocena: 10 | 2010-02-06 12:27:39 Na stronie Wisły prowadzi stadion Cracovi, gdyby jeszcze ten dworzec PKS był chociaż ładny. Głosuje MAX i nie dyskutuje to mój stadion i la mnie jest najpiękniejszy
Norek | ocena: 10 | 2010-02-05 22:33:21 Szczerze moze stadion nie bedzie najpiekniejszy ze wszystkich w polsce ale bd jednym z najbardziej rozsadnych poniewaz bedzie wypelniony!
wiedzmin | ocena: 10 | 2010-02-05 19:47:05 Mimo kilku szczegułów ogolnie mi sie bardzo podoba, prostokątny i niezaduzy, widac ze stadion a nie jakis tam budynek ale nie wiadomo jaki póki sie nie wejdzie do srodka!
aaa | ocena: 10 | 2010-02-05 18:16:43 Ładny stadion w stylu premiership
Groyek | ocena: 3 | 2010-02-04 20:56:57 Gdyby obniżyli poziom plyty znacząco i tym samym zbliżyli trybuny do boiska,byłaby " 10 "
Paweł | ocena: 10 | 2010-02-02 11:59:00 Myślę że ten stadion da Nam wiele satysfakcji, a mecze Wisły na nim rozegrane będą zostawały na zawsze w pamięci. Podoba mi się
Maniek | ocena: 4 | 2010-02-01 21:04:13 Taki sobie ten stadion mogli się trochę bardziej postarać plusem jest wielkość stadionu
pollikk | ocena: 3 | 2010-02-01 20:32:37 po oralo was stadion to masakra bez gustu
Robcon 46 | ocena: 9 | 2010-02-01 20:17:30 Fajny stadion dobra pojemność poco budować większy
polak | ocena: 10 | 2010-01-31 14:28:02 piękny stadionik, pawilon mi się bardzo podoba i fajny dach trybuny ładne co dużo pisać 10
poznaniak | ocena: 9 | 2010-01-31 08:48:30 stadion z zewnątrz wygląda b.dobrze (o wiele lepiej niż satdion Cracovii, który przypomina dworzec PKP w Poznaniu)... wewnatrz stadionu na minus przemawaiają trybuny oddalone od płyty boiska o 17 metrów. Ale i tak moja ocena jest dość wysoka...
wiselka22 | ocena: 10 | 2010-01-30 09:43:19 kocham wisle i ma super stadion!
BXL zawsze z Wisla | ocena: 10 | 2010-01-28 19:06:37 super stadion , bardzo multimedialny
SOL | ocena: 10 | 2010-01-28 12:43:43 Stadion bez zastrzeżeń.Bardzo orginalny.Pojemność o.k.
Kubas1906 | ocena: 10 | 2010-01-27 11:32:05 Stadion bardzo mi się podoba. Bardzo nie lubię tzw. Ptasich Gniazd
wieszczu | ocena: 10 | 2010-01-26 22:13:59 byle tylko reszte krzeselek zrobili na niebiesko.. Wiselka forever;)
jarko | ocena: 3 | 2010-01-25 12:03:22 Za taką kasę zrobić coś tak brzydkiego... Niestety, ale będzie szpecić centrum pięknego miasta...
XYZ | ocena: 5 | 2010-01-24 13:31:44 Marny projekt... Każda trybuna od innego wykonawcy, brak ogólnej zwartej bryły. Takie stadiony na świecie powstawały w latach 50'
Tomilie | ocena: 10 | 2010-01-23 22:25:51 Tylko tutaj bedzie słychac porzadny ryk tysiecy gardeł...
plaszoow | ocena: 8 | 2010-01-23 14:49:58 mnie sie podobają kanciaste stadiony, w przeciwieństwie do "oponek".Teraz wiekszość stawia oponki bo to taka moda, ale prawdziwy piłkarski powinien byc kanciasty:) minus za odległość od trybun, plus za akustykę trubun za bramkami
onion | ocena: 10 | 2010-01-22 22:49:24 ładny prosty stadion
tswdawidek | ocena: 10 | 2010-01-19 19:48:09 stadion według mnie najlepszy
michał | ocena: 10 | 2010-01-19 14:58:42 stadion super fajnie wbudowany w otoczenie
mcz | ocena: 6 | 2010-01-19 10:14:40 Dziwne te połączenie trybun wzdłóż boiska i za bramką..
Vantomi | ocena: 10 | 2010-01-18 19:35:19 Bo kocham Wisełke
tomzwaw9 | ocena: 3 | 2010-01-18 18:57:47 Jeden z brzydszych stadionów. Ale dobrze, że chociaż budują
TSFan | ocena: 10 | 2010-01-18 16:28:05 Z plusów chyba tylko pojemność, reszta minusy, okrąglak świetnie wkomponowany. Zapraszam wszystkich na otwarcie - Będzie się działo. Prywatnie ocena 4 ale ze względu na sentyment max
yiombel | ocena: 10 | 2010-01-17 23:53:18 nie wszystkim może się podobać, ale najważniejsze, że jest oryginalny i będą zasiadać na nim najlepsi kibice w Polsce
Mietek | ocena: 4 | 2010-01-17 16:42:10 Czy ten stadion projektowało czterech architektów
albatros | ocena: 4 | 2010-01-17 11:50:49 nie podoba mi sie ten stadion, bez ładu i składu
Kuba | ocena: 6 | 2010-01-16 17:25:00 Dobry ale nie wystarczająco. Myślę, że powinien być większy i nie nie taki kanciasty. Zasługuje na marną 6!!!!!!!!!!!!!!!
Maciek | ocena: 5 | 2010-01-16 16:35:39 Jedyna zaleta tego stadionu to to że ma dach
kasia | ocena: 10 | 2010-01-16 01:10:20 fajny stadion,zwarty,czworokatny.
osorkon | ocena: 10 | 2010-01-16 00:24:19 czworokatny,zwarty stadion-ladnie wpisany w otoczenie,pomimo chaotyczego projektu i"łatania"najladniejszy z budowanych duzych stadionow w Polsce
Jose | ocena: 9 | 2010-01-15 21:59:02 Biorąc pod uwagę, że jest to stadion typowo piłkarski, całkiem udany. Plus za zaplecze pod trybunami, pawilon multimedialny i oryginalną bryłę.
ALtoshipper | ocena: 10 | 2010-01-15 21:50:56 Naprawdę piękny Stadion. Nowoczesna bryła, ładne dopasowanie kolorów, po prostu piękny ^__^
lizak | ocena: 10 | 2010-01-15 15:09:52 atmo będzie super, taki angielski stadnion, super!!!
Hubert | ocena: 10 | 2010-01-15 13:09:23 Piękna konstrukcja 10/10
tom | ocena: 9 | 2010-01-15 11:12:15 Stadion jeden z najładniejszych w Polsce. Oryginalny nie na jedno kopyto. Może i u nas kiedyś w Łodzi taki powstanie
Hans | ocena: 6 | 2010-01-14 20:53:20 Projektdo bani:( marnie to będzie wyglądało ale na korekty już za późno
pietia | ocena: 10 | 2010-01-14 15:34:40 BO TO NASZ STADION
daro83 | ocena: 10 | 2010-01-13 22:16:12 Jest oryginalny i kontrowersyjny
Jan R22 | ocena: 10 | 2010-01-13 19:33:46 Nie stadion daje atmosfere a kibice, a przecież każdy wie kto ma w polsce najlepszych kbiców.Stadion to świetny przykład na budowe typowego stadionu piłkarskiego.Ładny monumentallny, pasujący do otoczenie i komponujący się z parkiem Jordana(drzewa). Brawo Wisło
WiernAzR22 | ocena: 10 | 2010-01-13 19:09:05 nieważne jak będzie wyglądał, ważne kto będzie na nim grał i kibicował ABG
hubert | ocena: 8 | 2010-01-13 16:59:19 najlepszy projekt, typowy stadion piłkarski, zdecydowana architektura brawo Kraków
rurek | ocena: 10 | 2010-01-13 16:16:34 piękny stadion i najlepsi kibice w polsce = brak słów
wsza | ocena: 10 | 2010-01-13 15:41:38 Macie racje mugł byc większy ale jak na polską piłke to i tek jest duzy. Największą wadą jest pawilon medialny mugł by byc wbudowany w naroznik i stadion by wygladał o niebo lepiej
WiernYzR22 | ocena: 8 | 2010-01-13 11:40:09 Mógłby być lepszy. Bardzo dobra akustyka.

Oceń stadion:

Ocena stadionu

oceny bez uzasadnienia nie będa akceptowane, komentarze mogą pojawić się z niewielkim opóźnieniem - redakcja nie bierze odpowiedzialności za ich treść
copyright © 2007 stadionwisly.info